
DiDi Shop Sr. BD Hunter
- Bogotá DC
- Permanente
- Tiempo completo
- Prospecting and visit clients, acquiring a deep knowledge of the needs to diagnose their requirements. Build and present a value offer for each of the potential merchants and/or brands.
- Handling objections, identifying common points and emphasizing agreements until reaching a positive closing of the account.
- Becoming a partner of allied merchants identifying decision makers and establishing business relationships that allow building and fostering a long-term relationship with a win-win mentality.
- Making weekly progress reports, ensuring that the data is accurate and that the relevant market information is internalized by the company for its decision making.
- Meeting and exceeding the expectations and commitments with our allies, by providing an excellent service, carrying out a detailed and personalized follow-up with each restaurant and/or brand, and mobilizing the company towards an excellent service.
- Prioritizing the opportunities in your territory; develop a work system and action plans, making sure to implement them to achieve performance metrics and established objectives.
- Understanding and own DiDi's goal and purpose to continuously improve company performance.
- Graduates in Admin Economic - Administrative fields.
- 1 - 3 years of commercial experience, focus on the acquisition of new customers.
- English and Spanish proficiency.
- Experience working in start-up environments or tech companies (Desired).
- Experience in retail or CPG companies, e-commerce oriented.
- Creamos valor para nuestros clientes: nos esforzamos por crear siempre experiencias valiosas para nuestros usuarios en todo lo que hacemos. Nuestro enfoque es siempre innovar nuevas experiencias que sean seguras, placenteras y eficientes.
- Nos basamos en los datos: creemos firmemente en tomar decisiones informadas, por eso nos basamos en los datos. Podemos navegar mejor por el panorama empresarial estratégicamente mediante el análisis de métricas valiosas.
- Creemos en la colaboración de ganar-ganar: el éxito es un deporte de equipo. Cuando trabajamos para ayudar a nuestros socios y
- los compañeros ganan, nosotros también ganamos. Mientras nos preocupamos por los mejores intereses de todos, nos comunicamos con franqueza y ejecutamos con excelencia en todo lo que hacemos.
- Creemos en la integridad: la integridad es el núcleo de nuestro negocio. Somos personas que siempre queremos hacer lo correcto. Nuestras intenciones son sinceras, decimos lo que pensamos y nos escuchamos unos a otros.
- Siempre nos esforzamos por hacerlo mejor. Eso significa aventurarse más allá de nuestras zonas de confort, aprender de nuestros errores y ayudarnos a crecer unos a otros.
- Creemos en la diversidad y la inclusión: la diversidad es una de nuestras mayores fortalezas. Nuestras diferencias son las que nos hacen distintos. Nos respetamos y creemos en la igualdad de oportunidades para todos.